salji

Friday 9 March 2012

Hari yang meletihkan

hoolla..uurmm ltih tol la ari ni..ingat kn bru nk bangun lambat..tp kul 7 lg nk ad mamat mna ntah ketuk pintu blik aku sampai nk pcah..nasib bek xpecah klau x sia2 je tido dlam blik xda pintu...mna x nye ari ni da seminar...ala seminar pape ntah..aku bab2 semnar ni mmg xminat maklum la orng jenis xbrsivic mna la minat seminar..kul 8 je aku dh gerak ngn awek aku g sana..pergghhh aku lambt semint je die dh membebel cm titanic nk karam...bebel2 pn aku syg gak kat die..maklum la sonok kot kne bebel..cute sngt..tp klau sape xtahan compom terbakar gegendang tlnga...ibarat orang mkan cili pakai mulut kita mkan cili pkai telinga..(^,^)...msuk2 je dewan dh kne daftar..ish dh mcam nk p intebiu je...nyampah...uurmm nsib bek la abih je seminar dpat duit raya bleh la jgk lpas p bli topup..klau x sia2 je...

No comments:

Post a Comment